زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 8:27 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 87
نویسنده پیام
admin آفلاین



ارسال‌ها : 8
عضویت: 7 /11 /1392
محل زندگی: مشهد
سن: 18
تشکر شده : 1
قوانین ارسال تاپیک در فروم هیاهو
بسم الله الرحمن الرحیم
این قوانین هم برای مطالعه کاربران سایت میباشد تا تخلفی نکنند وهم برای مدیران که تشخیص دهند کدام تاپیک یا یوزر خلاف قوانین انجمن ساخته شده اندقوانین مخصوص کاربران ومبنای تشخیص کاربر خاطی برای مدیران سایت میباشد به شرح زیر می باشد. کاربران می بایست آن را مطالعه کرده و بر طبق این قوانین در انجمن رفتار کند. بدیهیست این قوانین برای نظم بیشتر فروم وضع شده است و رعایت آن لازم الاجراست.

1- رعایت ادب و نزاکت در ارسال پست ها و عدم به کاربردن جملات و کلمات رکیک، توهین آمیز، تحقیر آمیز، تمسخر و ... و همچنین عدم ارسال مسایلی که عرفا مطرح کردن آنها در یک مکان عمومی اشکال دارد در هنگام ارسال مطلب در انجمن.

3- در هنگام ارسال مطالب باید موارد زیر رعایت شد :
3-1 عنوان تاپیک می بایست حتما نشان دهنده خلاصه تاپیک باشد، از به کار بردن جملاتی همچون کمک، یکی جواب بده، چرا اینجوریه و ... خودداری کنید .
3-2 تاپیک می بایست در بخشی که به ان مربوط است ارسال شود.
3-3 حتی الامکان قبل ار ارسال تاپیک یک بار از گزینه ( جستجو ) استفاده کنید و تاپیک های مشابه را مطالعه کنید.
3-4 قبل از ارسال از دکمه ( پیش نمایش ) استفاده کنید تا از صحت و سلامت پست خود مطلع شوید.
3-5 اندازه فونت ها در حالت نرمال آن استفاده کنید مگر اینکه نیاز به تیتر و سر تیتر داشته باشید.

4- در صورتی که از عملکرد یکی از کاربران ، مدیران و ... شکایت دارید می بایست آن را به صورت پیام خصوصی همراه با دلایل و مستندات، برای مدیر ارشد مربوطه اش ارسال کنید ویا انرا در تالار انتقادات وپیشنهادات ارسال کنید . از ارسال شکایت از مدیر یا کاربر در محیط فروم جدا خودداری کنید .

5- از ارسال مطالب تحریک آمیز، تهمت زدن و ... بدون اینکه از اثبات آن به صورت کاملا قانونی عاجز هستید جدا خودداری کنید . ( در صورت اثبات نشدن سریعا حکم به اخراج شما داده خواهد شد )

6- از ارسال مطالب اسپم بپرهیزید.

8- سوالات فنی و اشکالات فنی موجود در سایت را از طریق تالار انتقادات وپیشنهادات پیگیر شوید . محیط فروم تنها جوابگوی سوالات تشریحی مربوط به بازی است.

9- تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، اكانت آن كاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد همچنين پس از عضويت امكان لغو عضويت توسط كاربر و يا مدير وجود نخواهد داشت.

10- مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و لزوماً نظر و یا مطلب مسئولین سایت نمی باشد.

11- در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، حتماً منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، حتماً نام وی را ذکر نمایید. اما در عین حال گذاشتن لینک وبسایت بصورت لینک، پسورد فایل و غیره خلاف قوانین می باشد.گذاشتن لینک در صورتی که برای کمک به کاربر باشد مشکلی در پی نخواهد داشت اما در صورتی که از نظر مدیر تبلیغ محسوب شود با کاربر خاطی برخورد خواهد شد

12- امضای کاربران می بایست متناسب باشد. این امضا ها نباید دارای تصاویری سنگین از لحاظ حجم و اندازه باشد. همچنین کلیه قوانین مربوط به نوشته در مورد امضا نیز صدق می کند و در صورت رویت سریعا انها را حذف خواهند کرد و با کاربر خاطی بر طبق قانون مربوطه برخورد خواهد شد.

13- لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که سوالهای گوناگونی دارید ، آنها را در چندین ارسال مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک ارسال خودداری فرمایید .

14- لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید. این را بدانید که این سایت محل آموزش است و کسانی هستند که سوالهایشان بسیار ابتدایی می باشد. لذا از به کارگیری کلماتی که باعث شود کاربر به جای گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکیداً خودداری فرمایید.

15- لطفاً در صورتی که جواب یک سوالی را نمی دانید یا از آن مطمئن نیستید، از ارسال مطالبی که باعث شلوغ کردن آن ارسال ( یا سوال ) شود خودداری فرمایید. در صورتی که بحث خاصی دارید می توانید برای خودتان یک بحث عمومی باز کنید.

16- از نوشتن نامه هاي تجاري و يا تبليغات تجاري پرهيز كنيد. در صورتي كه ارسال هاي مذكور مربوط به تبليغات تجاري باشند توسط مديران حذف خواهند شد و در صورت تكرار اين عمل توسط كاربر ، آن اكانت براي هميشه بسته خواهد شد.

17- استفاده از آواتار های نامناسب ( سیاسی، شخصیت های دینی مذهبی، منزجر کننده و امثالهم ) ممنوع می باشد.

18- مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد.ویا با مدیران مشورت نمایید.

19- براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت.

20- در صورت مشاهده هر گونه بي احترامي به كاربران ديگر و مديران و مسئولان سايت با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد و در صورت لزوم دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد.

21- لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل عقیدتی سیاسی جلوگيري كنيد كه در اين صورت ، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.

22- چنانچه تاپیک و یا پیغامی* از کاربران توسط مدیری در انجمن حذف و یا ویرایش شد در صورت داشتن سوال در این رابطه و یا خواهان جویا شدن علت موضوع لطفا برای مدیر آن انجمن یک پیغام خصوصی* ارسال کرده و سوال خود را به صورت خصوصی* مطرح کنید تا آن مدیر نیز در اینباره شمارا راهنمایی* و جواب سوالات شمارا بطور کامل بدهد. در صورت مطرح کردن سوال در این رابطه و یا جویا شدن علت موضوع در انجمن های عمومی* آن ارسال و یا تاپیک زائد سریعا حذف خواهد شد و شما نیز جواب سوال خودرا دریافت نخواهید کرد.

23- در صورت ملاحظه هرگونه مسایل خلاف قوانین انجمن از یک کاربر آدرس تاپیک را برای مدیر آن انجمن ارسال نمائید تا سریعا به موضوع رسیدگی* شود،همچنین می توانید برای برخورد سریع تر از گزینه ی هشدار استفاده کنید.این دکمه در زیر هر پست وجود دارد و چنانچه با پستهای خلاف قوانین انجمن ها برخورد کردید، کافیست دکمه هشدار که در زیر همان پست وجود دارد را کلیک کنید تا به مدیر مربوطه گزارش داده شود. چنانچه کاربری خود بجای مدیر در زمینه ای تصمیم گیری و شخصا با کاربر دیگری برخورد کند سریعا ارسال کاربر تذکر دهنده حذف و به او اخطار داده خواهد شد.

24- استفاده از کلمات سانسور شده ( اسامی سایت ها و آدرس های اینترنتی ممنوعه ) به طرق مختلف ممنوع بوده و کاربر سریعا بدون هیچ تذکری اخطار دریافت میکند .

25- ایجاد حساب کاربری شبیه نام کاربری مدیران سایت و یا استفاده از آواتار و یا اطلاعات آنها که باعث سردر گمی کاربر خواهد شد ، ممنوع است و در صورت مشاهده دسترسی کاربر بدون اخطار قبلی بسته خواهد شد.

26- استفاده از فونت های غیر فارسی در انجمن ها خلاف قوانین می باشد.

هم چنین باید عنوان تمام تاپیک ها با زبان فارسی نوشته شده باشد وفینگلیش نباشد
مثال:soal daram اشتباه است وباید به زبان فارسی باشد:سوال دارم

27- از نوشتن يك سوال و يا يك نامه در انجمنهاي مختلف خودداري كنيد.

28- اندازه کلی آواتار کاربران تصویری با اندازه 200px یاکمتر توصیه می شود.


29 - ارسال هر گونه تاپیک خداحافظی در انجمن ممنوع می باشد.

30- جهت تشكر از مطالب ارائه شده در يك تاپيك و يا تاييد حرفهاي نويسنده آن تاپيك به جاي ارسال يك تاپيك جديد و پاسخ به آن تاپيك (كه فقط هدفتان تشكر و يا تاييد مطالب آن تاپيك است) از دکمه تشکر استفاده کنید .(استفاده از کلماتی مانند دمت جیز ؛ عالی بود ؛ خوب بود ؛ لایک ؛ آفرین ؛ مثبت دادم ؛ خخخخخ و ... ممنوع است و در صورت این پست ها اخطار دریافت میکنید و در صورت تکرار دوباره محروم میشوید)
هر کاربر پس از دریافت10 اخطار از سوی مدیران به صورت اتوماتیک ای پی اش مسدود میشود

همچنین قرار داد یک عکس در یک ارسال به صورت پست های متوالی خلاف قوانین میباشد و اسپم محاسبه میشوند برای ارسال چندین عکس از ارسال چندین پست خودداری کنید و عکس ها را در یک پست ارسال کنید

32- نقل قول از کاربران اخراجی در هر حالتی ممنوع می باشد . اگر قرار بر اظهار نظر این عزیزان باشد، هیچ گاه اخراج نمی شدند، پس هر گونه نقل قول از طرف افرادی که از انجمن در زمانی اخراج شده اند ممنوع و کاربر نقل قول کننده مولتی اکانت شناخته شده و اکانت وی نیز توقیف می گردد . ( منظور اینه که اگر کاربری بن شده باشه تو یاهو به یکی از رفقاش حرفی میزنه تا از طرف اون توی انجمن منتشر بشه با کاربری که حرف کاربر بن شده رو منتقل کنه مثل یوزر فرعی برخورد میشه )

تبصره : قانون گذار میتواند در شرایط خاص و بحرانی ، خارج از قوانین با یوزهای خاطی برخورد کند. ( این بند فقط مختصِ مدیران تالار و کاربران است )

باید توجه داشته باشید این قوانین ممکن است به مرور زمان دستخوش تغییر و تحولات شده و به آنها مواردی اضافه شود . پس مطالعه آن در زمان های مختلف توصیه شده تا از آخرین قوانین افزوده شده جهت نظم بیشتر انجمن مطلع شوید .


با تشکر
mostafaمدیرکل سایت

امضای کاربر :
سختی زندگی تو این دنیا همون صد سال اولشه
بعد از اون راحت میشی
پنجشنبه 10 بهمن 1392 - 14:55
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

اگه از مطالب انجمن ما استفاده کردید میتونید عضو بشید تا ما هم از دانش شما بی بهره نباشیم

تماس با ما | قوانین ارسال تاپیک در فروم هیاهو | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS